1 Veelgestelde Vragen
1.1 Hoe word ik klant bij Voordeeldump?
Als u een bestelling bij ons wilt plaatsen, dient u een aantal gegevens in te vullen die we nodig hebben voor de afhandeling van uw bestelling. Wij vragen uw adres voor de bezorging, en we vragen om uw e-mail adres, zodat u een automatische bevestigingsemail krijgt van uw bestelling. Tevens kunnen we u via uw e-mail adres op de hoogte houden van het verloop van uw bestelling.
Heeft u vragen mail naar [email protected]
1.2 Hoe kan ik iets bestellen bij Voordeeldump?
Als u een product op onze site tegenkomt dat u wenst te bestellen, klikt u op de knop In ‘winkelwagen’. U komt dan automatisch in uw winkelwagen terecht. Via uw winkelwagen kunt u door middel van de knop ‘Verder met bestellen’ naar de kassa toe om uw bestelling af te ronden.
1.3 Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?
Zodra u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u automatisch een e-mail met alle bestel- en betaalgegevens. Op dat moment weet u dat uw bestelling goed bij ons is aangekomen.
1.4 Kan ik mijn bestelling annuleren/retourneren?
U kunt uw bestelling annuleren door een e-mail met uw bestelnummer te sturen naar [email protected]. Graag vernemen we dan de reden van uw annulering.
Retourneren is mogelijk binnen 7 werkdagen. Hierbij zijn wel enkele zaken waar u rekening mee moeten houden:
• De kosten van het retourneren komen geheel voor uw eigen rekening, tenzij gezien de aard van de klacht, anders overeengekomen is.
• U dient uw geretourneerde artikelen ten alle tijde voldoende te frankeren. Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet in ontvangst genomen en worden derhalve niet gecrediteerd.
• Retourzending geschieden op eigen risico. Wij raden u aan de retourzending via de pakketservice van TNT-post te laten plaatsvinden.
In enkele situaties zullen wij het artikel niet terugnemen:
• Als het artikel geen verpakking meer heeft;
• Als het artikel niet meer voorzien is van de originele labels;
• Als men getracht heeft een gebrek zelf te herstellen;
• Als de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet zijn opgevolgd.
Als wij het door u geretourneerde bedrag retour hebben ontvangen, zullen wij het desbetreffende bedrag binnen 14 werkdagen terugstorten op uw rekening.
1.5 Hoe zit het met de verzendkosten?
De verzendingen worden gedaan door de TNT-pakketdienst.
De verzendkosten van de TNT pakketdienst bedragen:
Vanaf 0 tot 10 kg = 6,-
Vanaf 10 tot 23 kg = 13,-
Vanaf 23 tot 46 kg = 25,-
Vanaf 46 tot 69 kg = 38,-
1.6 Is het mogelijk om mijn bestelling op een ander adres af te laten leveren?
U kunt bij uw account een ander afleveradres opgeven. U kunt ons ook een e-mail sturen waarin u verzoekt om uw bestelling op een ander adres te laten leveren.
1.7 Hoe en wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden uw pakket op dinsdag en donderdag
Tweede bezorging
Als er niemand op het aangegeven afleveradres aanwezig is, en het pakket wordt niet bij de buren bezorgd, dan wordt het pakket op een later tijdstip een tweede keer aangeboden.
Afhalen op een Postkantoor
Als aflevering van het pakket uiteindelijk niet mogelijk is, kan de geadresseerde de zending binnen 3 weken op het Postkantoor afhalen.
1.8 Hoe kan ik betalen bij Voordeeldump?
U kunt bij ons betalen via iDeal, paypal of via de optie ‘vooruit betalen’( de gegevens vind u in de ontvangen mail na uw bestelling). Voordeeldump beschikt over een beveiligde kassa. Dit betekent dat uw gegevens niet zichtbaar zijn voor derden.
1.9 Hoe kan het dat mijn bestelstatus ongewijzigd is?
Als u een bestelling bij Voordeeldump.nl plaatst, en deze vervolgens betaalt, kan het enige tijd duren voordat de status van uw bestelling is veranderd in ‘Betaald'. Dit is het gevolg van de veiligheid van ons systeem en wordt handmatig door onze administratie aangepast.
1.10 Hoe gaat Voordeeldump om met uw privacy?
Uw privacy is uiteraard gewaarborgd bij Voordeeldump. Voor een uitgebreidere uitleg verwijzen wij u door naar de informatiepagina met de
Privacy Policy.
1.11 Kan ik ook via de e-mail of telefoon bestellen?
U kunt uw bestelling ook telefonisch doorgeven via het telefoonnummer 0546-644905. Een van onze medewerkers noteert dan uw bestelling en uw gegevens. Vervolgens ontvangt u een e-mail op het door u opgegeven e-mailadres met daarin alle bestel- en betaalgegevens. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] met daarin de opgaaf van de producten die u wenst te bestellen en uw gegevens voor de afhandeling en verzending.
1.12 Hoe kan ik een klacht melden?
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening, dan horen wij dat graag, zodat we u in de toekomst nog beter kunnen helpen. U kunt een email sturen naar [email protected] en binnen enkele werkdag en krijgt u van ons een reactie hoe wij u kunnen helpen bij uw klacht.
U kunt ook bellen met 0614195130 opwerkdagen van 9.00 tot 17.00
1.13 Wat zijn de levertijden van mijn bestelling?
Bij uw bestelling kunt u in de productinformatie op Voordeeldump.nl duidelijk zien wat de levertijd is op het door u te bestellen artikel. De bestellingen worden normaliter elke dinsdag en donderdag verstuurd met de TNT Pakketdienst. Nadat wij uw bestelling hebben verwerkt ontvangt u een email met daarin bestelbevestiging .
1.14 De Track & Trace code werkt niet, hoe kan dit?
Het kan één werkdag duren voordat de status van de Track & Trace code opvraagbaar is. ’s Weekends wordt de status van Track & Trace niet aangepast. Indien uw pakket donderdag na 17.00 uur is verzonden, wordt de status maandags opvraagbaar.
1.15 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Bestellingen zijn eventueel ook af te halen. Hiervoor kunt u naar Houthandel Doldersum te Vroomshoop. De contactgegevens voor Houthandel Doldersum zijn:
- Doldersum Houthandel & Faillissementen
De openingstijden van Houthandel Doldersum zijn:
Maandag t/m vrijdag: 08:30-17:30
Zaterdag: 09:00-12:00
1.16 Mijn vraag staat niet in deze lijst?
Mocht u een andere vraag hebben, die niet in deze lijst voorkomt, of mocht uw vraag niet voldoende beantwoord zijn, vult u dan het contactformulier in of stuur een mail naar [email protected]
1.17 Wat is het IBAN en BIC nummer van voordeeldump.nl
IBAN/SEPA Nummer: NL93INGB0657623814 BIC Nummer: INGBNL2A Banknaam: ING BANK N.V
2 Actiecodes
2.1 Waar kan ik mijn actiecode invoeren?
Actiecodes kunnen worden ingevoerd bij het afrekenen, de korting (of de gratis verzending) wordt bij het afrekenen dan automatisch verrekend.